DBU København søger sekretariatsmedarbejder
Stillingen er besat DBU København søger en sekretariatsmedarbejder, der kan jonglere med administrative opgaver i fodboldens og foreningsverdenens univers.
Genopslag
Vil du være en del af noget større? Har du lyst til at gøre en forskel i en organisation i rivende udvikling, og har du styr på administrative processer og opgaver? Kan du arbejde selvstændigt og strukturereret, men også fungere som en holdspiller? Så er du måske DBU Københavns nye administrative sekretariatsmedarbejder.
Stillingen
Som sekretariatsmedarbejder bliver du en del af et kollegialt fællesskab, der skal sikre, at DBU Københavns medlemsklubber får en god og professionel service. Du bliver en del af vores hverdag, som er præget af en uhøjtidelig omgangstone, stort engagement, frihed under ansvar og et stort ønske om at gøre en forskel for klub- og foreningslivet i vores område.
Det betyder, at du skal kunne varetage en bred opgaveportefølje med mange forskellige opgaver. En del opgaver vil være faste for dig, men du skal også kunne rumme ad hoc-opgaver, der opstår i en dynamisk organisation.
Du kommer blandt andet til at arbejde med:
- Sekretærfunktioner på møder af administrativ karakter – med vægt på kalenderstyring/årshjul, forplejning, koordinering, referater og opfølgning
- Understøtte vores direktør i administrative og koordinerende opgaver
- Koordinator på det årlige repræsentantskabsmøde for klubberne
- Koordinator for større arrangementer for klubberne
- Indkøbsansvarlig af bl.a. elektronik, møbler og andre større indkøb
- Understøtte og optimere arbejdsgange i kontoret digitalt (Teams)
- Mail- og telefonbetjening
- HR-/personaleadministration
Kandidaten
Du har en god administrativ uddannelses- og erfaringsbaggrund med mindst et par års relevant erhvervserfaring. Det er en fordel, hvis du har erfaring med ledelsesbetjening og administrativ koordinering i en politisk styret organisation enten fra en interesseorganisation eller en offentlig organisation.
Vi søger dig som vores medarbejder, hvis du:
- Er en stærk koordinator med et solidt serviceblik.
- Har erfaring med ledelsesbetjening.
- Velformuleret – både skriftligt og mundtligt – som er perfekt i dansk retskrivning.
- Kan arbejde med kvalitetssikring af processer og skriftlige produkter (fx dagsordner og referater til bestyrelsesmøder), og er garant for at deadlines overholdes.
- Har særdeles gode egenskaber i forhold til Office-pakken og Teams.
- Har stor personlig gennemslagskraft, mod, initiativ og selvstændighed.
- Har kendskab til idræts- og foreningslivet.
Du skal kunne trives i en omskiftelig hverdag. Du forventes at kunne arbejde selvstændigt og prioritere i din arbejdsdag. Du arbejder målrettet og struktureret med dine opgaver samtidig med, at du bevarer overblikket over planerne.
Vi kan tilbyde dig
Du kan blive en del af dansk breddefodbold. DBU København er en af Dansk Boldspil-unions seks lokalunioner. Vi har 160 medlemsklubber og ca. 50.000 aktive fodboldspillere i Københavnsområdet. Vi arbejder hver dag for at skabe de bedste fodboldrelaterede rammer for børn, unge og voksne. Vi understøtter de mange tusinde frivillige i medlemsklubberne, afvikler turneringer, stævner og events samt forestår udviklingsforløb i klubberne bl.a. gennem samarbejde med kommunerne i vores område.
DBU København er beliggende på Østerbro lige ved Svanemøllen station, og beskæftiger 18 medarbejdere.
Du skal forvente, at møder og arrangementer kan planlægges uden for normal arbejdstid, da det er frivillige aktører, vi betjener og understøtter.
Der er tale om en fastansættelse på 30-37 timer efter aftale.
Stillingen ønskes besat hurtigst muligt.
Yderligere oplysninger
Hvis du i øvrigt har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte kommunikationschef Dan Pedersen via danp@dbukoebenhavn.dk.
Ansøgninger
Ansøgninger og CV skal sendes via Jobindex Qucik Apply - klik her.
Sidste frist for ansøgning er søndag den 17. marts 2024.
Vi holder første samtaler onsdag den 20. marts 2024 og anden samtaler fredag den 22. marts 2024.