KlubOffice opsætning og struktur
![Kluboffice FB Cover Kluboffice FB Cover](/media/cqtdvhw2/kluboffice-fb-cover.png?anchor=center&mode=crop&width=160&height=0 160w,/media/cqtdvhw2/kluboffice-fb-cover.png?anchor=center&mode=crop&width=320&height=0 320w,/media/cqtdvhw2/kluboffice-fb-cover.png?anchor=center&mode=crop&width=480&height=0 480w,/media/cqtdvhw2/kluboffice-fb-cover.png?anchor=center&mode=crop&width=640&height=0 640w,/media/cqtdvhw2/kluboffice-fb-cover.png?anchor=center&mode=crop&width=800&height=0 800w)
MODUL 2
På modul 2 dykker vi ned i jeres KlubOffice, og hjælper jer med at strukturere jeres medlemmer ud på afdelinger og evt. stamhold. Vi kan også hjælpe jer med at oprette/opdatere klubbens kontaktpersoner, trænere osv.
Kort sagt; vi hjælper jer til bedre struktur og overblik over jeres KlubOffice. På den måde bliver I blandt andet klar til opsætning af den automatiske kontingentkørsel.
Følg med i jeres fremgang med 'Klubbens tjekliste'. Lige til at printe ud, eller bruge online.
Kurset kan bestilles til afvikling online eller fysisk.
Målgruppe
Klubbens kasserer, KlubOffice-ansvarlige og en repræsentant fra bestyrelsen.
Varighed
2-3 timer
Pris
Online: 1.500,-
Fysisk: 2.200,-
Bestil et kursus
Kurserne kan bestilles i KlubOffice (menuen Uddannelse > Bestil klubkursus), via kursussøgning eller ved at kontakte din lokalunion.